Wersja twojej przeglądarki jest przestarzała. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji.

Szkolenie nie tylko pozwala poprawić swoją skuteczność w sprzedaży. Wywiera też pozytywny wpływ na zmianę postaw w życiu prywatnym handlowca.

Uczestnicy:
Szkolenie skierowane jest do osób, którym zależy na doskonaleniu umiejętności sprzedażowych i budowaniu trwałych relacji z istniejącymi klientami.Szkolenie stanowi uzupełnienie warsztatów negocjacyjnych. 

 

Cele szkolenia:
► Rozwijanie umiejętności prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych
► Poznanie mechanizmów podejmowania decyzji
► Jak sprzedawać lepiej i więcej
► Odkrycie prawdziwych potrzeb klienta
► Stworzenie i rozwijanie skutecznej argumentacji
► Rozwijanie umiejętności właściwej reakcji na wątpliwości i pojawiające się               obiekcje klienta
► Poznanie pozytywnych metod zakończenia spotkania z klientem
► Właściwe wształtowanie obrazu firmy w oczach klientów

Nie poprzestawać na laurach

Menedżerowie działu sprzedaży nigdy  nie powinni zadowalać się osiągniętymi bieżącymi wynikami (jak również historycznymi). Powinni stale dokonywać oceny zespołu sprzedażowego, poszukując możliwości poprawy i wprowadzając konieczne zmiany.

Czasami problemy działu sprzedaży i stojące przed nim wyzwania nie są oczywiste.

Metody szkolenia:
70 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.
30 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

ćwiczenia,
studia przypadków,
gry sytuacyjne,
mikro-wykłady,
symulacje
dyskusje,
odgrywanie ról.

Poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników.
Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników,
tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści,
przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.

formularz zgłoszeniowy !

Pola oznaczone * są wymagane.

   

    

Polityka cookies

Ten serwis korzysta z plików cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.

Czy akceptujesz?