Wersja twojej przeglądarki jest przestarzała. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji.

Negocjacje – dwustronny proces komunikowania się, którego celem jest osiągnięcie porozumienia, gdy przynajmniej  jedna strona nie zgadza się z daną opinią lub z danym rozwiązaniem sytuacji.  Skuteczne negocjacje – bazują na umiejętności rozpoznawania potrzeb adwersarzy, ich wzajemnym powiązaniu lub kompromisie pomiędzy nimi. Rzeczywiste potrzeby adwersarzy zwykle są ukryte i mogą znaczenie odbiegać od zgłaszanych interesów i celów.

75% sprzedawców traci klientów podczas negocjacji sprzedażowych.

Poznaj praktyczne rozwiązania aby zwiększyć Twoją sprzedaż!

Uczestnicy którzy wezmą udział w szkoleniu rozwiną swoje kompetencje związane z prowadzeniem negocjacji.

Uczestnicy

Kadra zarządzająca, pracownicy przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych, specjaliści, właściciele firm oraz wszystkie osoby, które w związku z wykonywanym zawodem często podejmują negocjacje lub prowadzą mediacje między stronami konfliktów.

 

Metody szkolenia:
60 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa.
40% czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia

ćwiczenia,
studia przypadków,
gry sytuacyjne, 
mikro-wykłady,
symulacje
dyskusje, 
odgrywanie ról.

Poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. 
Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, 
tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, 
przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.

 

Negocjacje są nieodłącznym elementem biznesu. 

To w trakcie negocjacji decyduje "być albo nie być" kontraktów handlowych.
Do niedawna negocjacje były wiedzą dla "wtajemniczonych", dziś coraz częściej spotykasz opanowanych i twardych negocjatorów.

Czy chciałbyś negocjować ze świadomością, że już na starcie masz nad nimi przewagę?
Taką przewagę może zapewnić Ci znajomość zaawansowanych technik negocjacji i to, dlatego warto być uczestnikiem szkolenia.

 

Wychodząc z  warsztatów będziesz wiedział:

  • jak stworzyć sobie przewagę 
  • jak zarządzać całą rozmową
  • na co zwracać uwagę w mowie ciała
  • poznasz techniki negocjacji 
  • przygotujesz się do naegocjacji
  • jak zbudować swój image jeszcze przed rozmową
  • jak ustalić swój punkt krytyczny 
  • jak zaplanować przebieg rozmowy i stwórzyć odpowiednie warunki do jej prowadzenia
  • jak wyraźić swój optymizm co do efektów spotkania;
  • jak zadawać pytania w taki sposób, żeby jak najczęściej uzyskiwać odpowiedź „tak”
  • jak zachować spokój i opanowanie;
  • Jak pozytywnie zakończ spotkanie, nawet w przypadku nie wypracowania rozwiązania
Pola oznaczone * są wymagane.

   

    

Polityka cookies

Ten serwis korzysta z plików cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.

Czy akceptujesz?